Digitale ondersteuning voor
optimale operatie en
hoge klanttevredenheid

Uw klanten mogen rekenen op persoonlijk contact, aandacht en empathie van onze hulpverleners. De ruimte hiervoor creëren we door gebruik te maken van innovatieve, slimme digitale technologieën. Hiermee optimaliseren we niet alleen onze operationele processen en service-afspraken (KPI’s en SLA’s), maar verhogen we ook de klantervaring van uw klanten. Door hen snel en effectief te helpen, persoonlijk en met alle aandacht die hun situatie vereist.

Digitale communicatie maakt hulpverlening efficiënt

Met een paar klikken op smartphone of tablet kunnen Nederlanders op reis een verzoek om medical assistance digitaal melden bij de alarmcentrale. Bij minder urgente situaties scheelt dat wachttijd aan de telefoon.

Via dit innovatieve SMARTmelden.nl kunnen uw klanten eenvoudig en veilig hun locatie opgeven, de reden van de melding en aanvullende informatie; zelfs relevante foto’s kunnen meegestuurd worden. Omdat de informatie op deze manier in één keer volledig is, kunnen we uw klanten beter adviseren en ondersteunen, en de daadwerkelijke hulpverlening sneller opstarten.

Ook WhatsApp-communicatie wordt geïntegreerd in de verschillende hulpverleningsprocessen. Maar natuurlijk houden we persoonlijk, telefonisch contact met uw klanten als de situatie of zij zelf hierom vragen.

Toekomstbestendige ondersteuning bij medische hulpverlening

Bij medische of personenhulpverlening maakt de alarmcentrale gebruik van het platform Alpha. Hiermee kunnen we uw klanten wereldwijd snel en effectief ondersteunen. Door een slimme koppeling met de polissen van uw klanten, verloopt het intakeproces grotendeels geautomatiseerd, foutloos en volledig. Daardoor kunnen we de daadwerkelijke hulpverlening snel opstarten. 

Dankzij koppelingen met onze eigen datasystemen hebben we bovendien alle (lokale) bijzonderheden direct bij de hand, zoals hulpverleners in de buurt. Deze efficiënte applicatie is door onze eigen IT-afdeling ontwikkeld, voortbouwend op onze jarenlange ervaring en kennis. Het platform kan hierdoor eenvoudig worden aangepast aan uw behoeften of aan de marktontwikkelingen. Zo blijven we onze service aan uw klanten en aan u innoveren.  

Snelle duidelijkheid bij pech langs de weg

Voor mobiliteitshulp maken we gebruik van het innovatieve, integrale platform Atlas. Dankzij een geautomatiseerde controle van de polissen kunnen we uw klanten altijd de hulp verlenen die past binnen uw voorwaarden.

Dit verbetert de snelheid en kwaliteit van de hulpverlening. Via integratie met het platform Assistance Online is er digitaal contact en informatie-uitwisseling met bergers en andere uitvoerders langs de weg. Zij kunnen bijvoorbeeld hun verwachte aankomst melden, die dan geautomatiseerd per sms wordt doorgestuurd naar uw klanten.

Zo kunnen we uw klanten, die zich vaak in een ongemakkelijke situatie bevinden, snel duidelijkheid geven.