Altijd bereikbaar
bij zaken die niet
tot morgen kunnen wachten

Ongelukken en onvoorziene omstandigheden laten zich niet voorspellen. Het zijn echter wel de momenten waarop klanten u willen kunnen bereiken, voor hulp, advies of oplossing. Ook buiten de gebruikelijke kantooruren. Door gebruik te maken van de 24/7 Meldkamer en andere bereikbaarheidsservices van SOS International weet u zeker dat uw klanten direct te woord worden gestaan en waar mogelijk van een praktische oplossing worden voorzien. Zo kunt u er altijd zijn voor uw klanten.

Meldkamer voor woningcorporaties draagt bij aan kostenbeperking

Het kan gaan om klein of groot ongemak, maar de oplossing kan niet wachten. Zoals bij een forse lekkage of overstroming, een afgebroken voordeursleutel, of een kapotte ruit na een inbraakpoging. De hulpverleners van SOS International zijn dag en nacht bereikbaar voor een directe, praktische oplossing. Zij sturen een gecontracteerd professioneel herstelbedrijf om de juiste maatregelen te treffen. Hiermee voorkomen ze mogelijke vervolgschade.

Kortom: met onze Meldkamer voor woningcorporaties krijgen uw huurders elk moment de hulp die ze nodig hebben; dit bezorgt ze een veilig en vertrouwd gevoel en bespaart u oplopende kosten.

Bereikbaarheidsservice voor verzekeraars verhoogt klanttevredenheid

Schades en andere onvoorziene omstandigheden houden zich niet aan de gebruikelijke kantoortijden. Toch zijn dat de momenten waarop u van betekenis kunt zijn voor uw klanten en waarop zij uw betrokkenheid verwachten. Via onze 24/7 Bereikbaarheidsservice bent u bereikbaar op elk moment dat uw klant u nodig heeft; gedurende kantoortijden of daarbuiten, in de avonden en weekenden. Onze klantgerichte en empathische medewerkers staan uw klanten te woord, beantwoorden vragen en helpen verder – precies zoals u het zelf zou doen!

Onze Travel Support Desk
helpt reizigers graag verder

Je zal maar aan de andere kant van de wereld staan, zonder bereik op je telefoon. Of je hebt net iets ingrijpends meegemaakt waardoor je reis een andere wending krijgt. In deze en vergelijkbare situaties kunnen reizigers een beroep doen op onze 24/7 Travel Support Desk. Doortastend en met kennis van zaken helpen medewerkers uw klanten met advies of heel praktisch. Bijvoorbeeld bij annuleringen en omboekingen, transferaansluiting, problemen met reservering van accommodatie of vervoer… enzovoorts. Ontzorgend en natuurlijk met persoonlijke aandacht.

Personal Services: een geluk bij een ongelukje

Gelukkig hebben reizigers niet altijd te maken met ziekte, ongeval of een calamiteit. Niettemin kunnen ook kleinere ongemakken het reisplezier verstoren. Dankzij onze 24/7 Personal Services kunnen wij uw klanten ook ontzorgen bij minder ingrijpende incidenten. Zoals bij problemen met reisdocumenten, een verloren paspoort, een blokkade van een bank, zoekgeraakte bagage, het verstrekken van noodgeld en meer. Een geruststellende gedachten dat uw klanten dag en nacht kunnen terugvallen op deze praktische ondersteuning bij onvoorziene omstandigheden.