Registreren passen en documenten

SOS Personal ServiceAls uw klanten tijdens hun vakantie met diefstal of verlies van waardevolle bezittingen te maken krijgen, moet er snel gehandeld worden. Vaak weten zij niet waar ze moeten beginnen. SOS Personal Service biedt uitkomst. Deze service biedt uw klanten de mogelijkheid om belangrijke gegevens en waardevolle documenten centraal te registeren. Zoals betaalpassen, een paspoort en rijbewijs.

Registreren en blokkeren van passen

De SOS Personal Service biedt uw klanten een breed pakket aan registratiemogelijkheden. Naast het registeren van passen kan de klant gegevens van mobiele telefoons, klantkaarten of medicijngebruik laten vastleggen. Wij kunnen deze service ook onder uw eigen label aanbieden. Daarnaast is koppeling met een (reis)verzekering mogelijk. Bij verlies of diefstal zorgt onze service voor emergency cash zodat de klant toch over contact geld beschikt.

Hoe werkt de SOS Personal Service?

Staan uw klanten geregistreerd in ons systeem dan krijgen ze met één telefoontje toegang tot al hun belangrijke persoonlijke informatie. Bij verlies of diefstal geeft de klant aan welke passen geblokkeerd moeten worden. SOS International vraagt vervolgens nieuwe passen aan en stelt een meldingsrapport op. Is de klant sleutels kwijt? Dan zorgt onze sleutelretourservice ervoor dat deze weer bij uw klant terecht komen. Onze service biedt uw klanten een veilig gevoel, niet alleen op reis, maar ook thuis.

Voordelen van de SOS Personal Service

  • Centrale registratie van passen en waardevolle documenten
  • Breed pakket aan registratiemogelijkheden
  • Service kan onder eigen label aangeboden worden

Contact

Wilt u meer weten?

Neem dan contact op met ons commerciële team

+ 31 (0) 20 651 56 00

info@sosinternational.nl

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Routebeschrijving
Routebeschrijving met OV