Helpdesk voor reizigers

Travel Support DeskReizigers kunnen op weg naar of tijdens hun vakantie tegen verschillende problemen aan lopen. Ze hebben bijvoorbeeld de vlucht gemist of hun accommodatie is niet in orde. Dan kunt u verwachten dat de klant contact met u opneemt. Als u zelf niet over een support desk beschikt om telefonische klachten aan te nemen, kunt u de hulp inschakelen van SOS International. Onze helpdesk staat 24 uur per dag voor uw klanten klaar. 

Helpdesk voor problemen van reizigers

Als touroperator of reisorganisatie bent u het eerste aanspreekpunt als klanten onderweg naar of op hun vakantiebestemming tegen problemen aanlopen. Het missen van de vlucht of accommodatie die niet beschikbaar is, zijn slechts enkele voorbeelden die reizigers kunnen ervaren. Aangezien de klant de reis bij u geboekt heeft, wordt verwacht dat u het probleem oplost. Maar wat als de problemen van reizigers zich voordoen na kantoortijd en er geen medewerkers in uw organisatie aanwezig zijn om de telefoon aan te nemen? Dan biedt de Travel Support Desk van SOS International uitkomst.

De Travel Support Desk helpt

Onze helpdesk is speciaal gericht op organisaties in de reisbranche die 24 uur bereikbaar willen zijn voor hun klanten. Als u zich aansluit bij deze dienst zorgen wij ervoor dat de reizigers ook na kantoortijd terecht kunnen met hun vragen en problemen. Ons toegewijde team staat klaar met hulp en advies en bieden een luisterend voor reizigers met problemen. Op deze manier biedt u uw klanten de service die ze verwachten. 

Voordelen van de helpdesk

  • 24 uur bereikbaar
  • snelle oplossingen
  • hoge klanttevredenheid

Contact

Wilt u meer weten?

Neem dan contact op met ons commerciële team

+ 31 (0) 20 651 56 00

info@sosinternational.nl

Hoogoorddreef 58
1101 BE Amsterdam
Postbus 12122
1100 AC Amsterdam

Routebeschrijving
Routebeschrijving met OV